FAQ


Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zgłoszenie reklamacyjne?

  • Masz pytania dotyczące Twojej reklamacji skontaktuj się z nami piszać na adres reklamacje@knall.pl lub telefonicznie pod numerami +48 790 888 300, +48 790 888 340

W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje?

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny lub posiada wady, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od dnia otrzymania towaru, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@knall.pl

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie spełnia twoich oczekiwań, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od dnia otrzymania zamówienia, możesz zgłosić chęć zwrotu towaru, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@knall.pl
  • Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają towary produkowane na wymiar lub ściągane na indywidualne zamówienie klienta

Co jest niezbędne do zgłoszenia reklamacji?

  • Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
  • Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl z ważnymi informacjami, takimi jak:

- numer zamówienia
- numer telefonu
- szczegółowy opis uszkodzenia (na przykład: które części wykazują uszkodzenie)
- zdjęcia uszkodzeń
- protokół szkody