FAQ
Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?
- Fakturę w formie elektronicznej ( plik PDF ) wysyłamy osobną korespondencją mailową
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić klikając w zakładkę "Status zamówienia" znajdującą się w prawym gónym rogu strony sklepu
- O każdym etapie zamówienia informujemy drogą mailową
- W przypadku ostatniego etapu zamówienia ( zamówienie zrealizowane ) wysyłamy SMS z potwierdzeniem wysyłki zamówienia
Na fakturze jest błąd, jak mogę go poprawić?
- Na fakturze VAT można poprawić tylko niewielkie pomyłki, tzw. literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest błąd – napisz na faktury@knall.pl
- Jeżeli na fakturze jest inny typ błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?
- Dostępność produktów można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu
- Produkty produkowane na wymiar nie posiadają informacji o dostępnej ilości
Gdzie mogę znaleźć termin realizacji wybranego produktu?
Szczegółowa informacja dotycząca terminu jego realizacji jest widoczna na karcie wybranego produktu.
Czy mogę zamówić za pobraniem?
- Tak, realizujemy wysyłki płatne przy odbiorze ( za pobraniem )
- Realizujemy zamówienia płatne "za pobraniem" produktów tylko do szerokości 2400 mm ( 240 cm ), w przypadku kiedy szerokość zamawianego produktu przekracza 2400 mm ( 240 cm ) forma płatności za pobraniem jest nie dostępna.
- Wysyłka "za pobraniem" jest dostępna dla zamówień o wartości do 5000 zł
Kiedy mogę skorzystać z darmowej wysyłki?
- W przypadku kiedy wartość zamówienia przekracza 400 zł a płatność realizowana jest przelewem bankowym koszt wysyłki jest DARMOWY
Jak mogę skorygować moje zamówienie?
- Jeśli popełniłeś błąd w czasie składania zamówienia niezwłocznie napisz do nas na sklep@knall.pl jesli Twoje zamówienie nie trafiło jeszcze na produkcje nie będzie problemu żeby nanieść na niego poprawki
Czy mogę zamówić próbki materiałów przed złożeniem zamówienia?
- Tak, możesz zamówić do 5 darmowych próbek produktów produkowanych na wymiar, więcej informacji znajdziesz w zakładce "zamów próbki"
Moja paczką jest uszkodzona co mam zrobić?
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zgłoszenie reklamacyjne?
- Masz pytania dotyczące Twojej reklamacji skontaktuj się z nami piszać na adres reklamacje@knall.pl lub telefonicznie pod numerami +48 790 888 300, +48 790 888 340
Do której czynna jest obsługa telefoniczna w sklepie knall?
- W sklepie internetowym knall można składać zamówienia 24 na dobę przez 7 dni w tygodniu
- Nasza obsługa telefoniczna jest do Twojej dyspozycji od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku nr telefonów znajdziesz w zakładce "kontakt"
Jak kupić na raty?
- Masz możliwość nabycia naszych produktów przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych
- Aby dowiedzieć się jak dokonać zakupu na raty należy odwiedzić zakładkę raty
Czy przy zakupie w sklepie knall otrzymam fakturę VAT?
- Tak, fakturę w formie elektronicznej plik .PDF załączamy do osobnej wiadomości e-mail
- Aby otrzymać fakturę VAT na firmę należy wypełnić formularz z numerem NIP w trakcie składania zamówienia
W jaki sposób opłacić moje zamówienie?
Zamówienie można opłacić za pomocą:
- Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej w zakładce kontakt )
- Systememu płatności ( PRZELEWY24.PL) ONLINE lub KARTĄ
- Systememu płatności ( PAYU.PL ) ONLINE lub KARTĄ
- Systememu płatności ( PAYPAL ) ONLINE lub KARTĄ
- Gotówką lub kartą płatniczą płatność PRZY ODBIORZE ( ZA POBRANIEM )
- System ratalnego płatność SANTANDER - RATY
Czy w sklepie Knall dokonam zakupu z odroczonym terminem płatności?
- Jest możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty lub instytucje prosimy o normalne złożenie zamówienia przez sklep internetowy, a następnie wysłanie numeru zamówienia na adres sklep@knall.pl w celu weryfikacji. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Realizujemy zamówienia na terenie całej UE oraz Wielkiej Brytanii, kosz wysyłki takiego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce wysyłka
Czy istnieje możliwość zamówienia usługi montażu?
- Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego montażu, jednak w przypadku niektórych produktów jest możliwość zamówienia usługi montażu w wybranej lokalizacji na terenie Polski. Jeśli jesteś zainteresowany, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy ze wskazaniem produktu oraz podaniem miejsca montażu Formularz kontaktowy
Czy istnieje możliwość zamówienia usługi pomiaru?
- Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego pomiaru oraz montażu, instrukcje pomiaru znajdziesz pod adresem pomiarowanie
Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie sklepu?
- Tak, nasza oferta jest bardzo szeroka i nie wszystkie nasze produkty znajdziesz w sklepie internetowym, jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz skorzystaj z formularza kontaktowego
W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny lub posiada wady, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od dnia otrzymania towaru, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@knall.pl
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie spełnia twoich oczekiwań, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od dnia otrzymania zamówienia, możesz zgłosić chęć zwrotu towaru, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@knall.pl
- Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają towary produkowane na wymiar lub ściągane na indywidualne zamówienie klienta
Co jest niezbędne do zgłoszenia reklamacji?
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
- Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl z ważnymi informacjami, takimi jak:
- numer zamówienia
- numer telefonu
- szczegółowy opis uszkodzenia (na przykład: które części wykazują uszkodzenie)
- zdjęcia uszkodzeń
- protokół szkody
Jak odpowiednio dobrać oryginalne rolety dachowe FAKRO lub VELUX
- Aby odpowiednio dobrać rolety dachowe FAKRO lub VELUX należy znać rozmiar okna, który podany jest na tabliczce znamionowej umieszczonej na skrzydle okna
- Kiedy otworzysz okno VELUX / FAKRO, w prawym lub lewym górnym rogu skrzydła znajdziesz tabliczkę znamionową. Tabliczki znamionowe różnią się umiejscowieniem i wyglądem w zależności od modelu okna
Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?
- Jeśli masz problem z kodem rabatowym, wyślij do nas wiadomość na e-mail biuro@knall.pl
- Wiadomość powinna zawierać kod rabatowy, który nie działa oraz nr Twojego zamówienia
Gdzie znajdę kody rabatowe?
Jestem zainteresowany współpracą co mam zrobić?
- Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij do nas wiadomość na adres knall@knall.pl
Pragnę przedstawić ofertę marketingową z kim się kontaktować?
- Jeśli chcesz przedstawić ofertę marketingową prześlij do nas wiadomość na adres info@knall.pl
Jaki jest czas gwarancji na nasze produkty?
- Produkty zakupione w naszym sklepie objęte są dwuletnim okresem gwarancyjnym
Czy montując produkt samodzielnie tracę gwarancję?
- Nie tracisz gwarancji montując nasze produkty samodzielnie
- Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego montażu i pełna gwarancja obejmuje każdy nasz produkt bez znaczenia przez kogo został zamontowany
Dostałem tylko część zamówionych produktów, co z resztą?
- Przy dużych zamówieniach, lub w przypadku łączenia kilku rodzajów produktów, może pojawić się konieczność wysyłki w kilku paczkach
Zamówiłem towar w złym rozmiarze co mam zrobić?
- Można zwrócić produkty do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przez kuriera.
- Jeśli jednak Twój towar był produkowany na zamówienie i nie podlega on zwrotowi w takim przypadku niezwłocznie skontaktuj się z naszym działem reklamacji pisząc na adres e-mail reklamacje@knall.pl (w wielu przypadkach produkt można przerobić lub adoptować w inny sposób żeby pasował do jego miejsca przeznaczenia)