FAQ


Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?

  • Dostępność produktów można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu
  • Produkty produkowane na wymiar nie posiadają informacji o dostępnej ilości

Jak mogę skorygować moje zamówienie?

  • Jeśli popełniłeś błąd w czasie składania zamówienia niezwłocznie napisz do nas na sklep@knall.pl jesli Twoje zamówienie nie trafiło jeszcze na produkcje nie będzie problemu żeby nanieść na niego poprawki

Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie sklepu?

  • Tak, nasza oferta jest bardzo szeroka i nie wszystkie nasze produkty znajdziesz w sklepie internetowym, jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz skorzystaj z formularza kontaktowego

Zamówiłem towar w złym rozmiarze co mam zrobić?

  • Można zwrócić produkty do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przez kuriera.
  • Jeśli jednak Twój towar był produkowany na zamówienie i nie podlega on zwrotowi w takim przypadku niezwłocznie skontaktuj się z naszym działem reklamacji pisząc na adres e-mail reklamacje@knall.pl (w wielu przypadkach produkt można przerobić lub adoptować w inny sposób żeby pasował do jego miejsca przeznaczenia)