FAQ


Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?

  • Fakturę w formie elektronicznej ( plik PDF ) wysyłamy osobną korespondencją mailową 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić klikając w zakładkę "Status zamówienia" znajdującą się w prawym gónym rogu strony sklepu
  • O każdym etapie zamówienia informujemy drogą mailową
  • W przypadku ostatniego etapu zamówienia ( zamówienie zrealizowane ) wysyłamy SMS z potwierdzeniem wysyłki zamówienia

Gdzie mogę znaleźć termin realizacji wybranego produktu?

Szczegółowa informacja dotycząca terminu jego realizacji jest widoczna na karcie wybranego produktu.

Czy mogę zamówić próbki materiałów przed złożeniem zamówienia?

  • Tak, możesz zamówić do 5 darmowych próbek produktów produkowanych na wymiar, więcej informacji znajdziesz w zakładce "zamów próbki"

Moja paczką jest uszkodzona co mam zrobić?

  • Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
    Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl

Do której czynna jest obsługa telefoniczna w sklepie knall?

  • W sklepie internetowym knall można składać zamówienia 24 na dobę przez 7 dni w tygodniu
  • Nasza obsługa telefoniczna jest do Twojej dyspozycji od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku nr telefonów znajdziesz w zakładce "kontakt"

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

  • Realizujemy zamówienia na terenie całej UE oraz Wielkiej Brytanii, kosz wysyłki takiego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce wysyłka

Czy istnieje możliwość zamówienia usługi montażu?

  • Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego montażu, jednak w przypadku niektórych produktów jest możliwość zamówienia usługi montażu w wybranej lokalizacji na terenie Polski. Jeśli jesteś zainteresowany, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy ze wskazaniem produktu oraz podaniem miejsca montażu Formularz kontaktowy

Czy istnieje możliwość zamówienia usługi pomiaru?

  • Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego pomiaru oraz montażu, instrukcje pomiaru znajdziesz pod adresem pomiarowanie

Jak odpowiednio dobrać oryginalne rolety dachowe FAKRO lub VELUX

  • Aby odpowiednio dobrać rolety dachowe FAKRO lub VELUX należy znać rozmiar okna, który podany jest na tabliczce znamionowej umieszczonej na skrzydle okna
  • Kiedy otworzysz okno VELUX / FAKRO, w prawym lub lewym górnym rogu skrzydła znajdziesz tabliczkę znamionową. Tabliczki znamionowe różnią się umiejscowieniem i wyglądem w zależności od modelu okna

Gdzie znajdę kody rabatowe?

  • Kupując w sklepie firmowym Knall możesz skorzystać ze specjalnych rabatów, kody rabatowe znajdziesz na naszej stronie w zakładce rabaty lub na naszych stronach społecznościowych facebook, twitter, instagram

Jestem zainteresowany współpracą co mam zrobić?

  • Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij do nas wiadomość na adres knall@knall.pl

Pragnę przedstawić ofertę marketingową z kim się kontaktować?

  • Jeśli chcesz przedstawić ofertę marketingową prześlij do nas wiadomość na adres info@knall.pl

Dostałem tylko część zamówionych produktów, co z resztą?

  • Przy dużych zamówieniach, lub w przypadku łączenia kilku rodzajów produktów, może pojawić się konieczność wysyłki w kilku paczkach