Zwroty

Zwroty & wymiana & naprawa

  • Zwroty

Przed dostawą wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości, ale w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej i sprawnie rozwiązać Twój problem, a jeśli zajdzie taka potrzeba, otrzymasz produkt zastępczy bez opóźnień. Jeśli klient zwróci towary, które zostały dostarczone za darmo, wynikające z faktu, że wartość zamówienia była wyższa niż 400 PLN, jesteśmy uprawnieni do naliczenia opłaty za dostawę.


  • Adres do zwrotów

Wszystkie zakupione produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie i nienaruszonym opakowaniu do:

KNALL
Wieluńska 3
Częstochowa
42-200

Należy pamiętać, że kolory obecne na naszej stronie stanowią jedynie prezentację kolorów. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za różnice w kolorach i odcieniach, które mogą pojawić się pomiędzy wspomnianymi prezentacjami a rzeczywistym materiałem.


  • Zwroty towarów produkowanych na wymiar

Nie można zwrócić przedmiotów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie klienta.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Zwrot środków

  • Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy

Każdy zwrot dokonywany jest na kartę debetową lub kredytową, która jest używana podczas dokonywania płatności za zamówione towary. Podejmujemy każdą próbę dokonania zwrotu na twoją kartę kredytową lub konto PayPal w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia produktów, które zwróciłeś.

Ważne jest, aby przyjąć, że nie dotyczy to czasu przetwarzania płatności banku.

Po dokonaniu zwrotu, klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem informacji dotyczących płatności, daty i kwoty.

W przypadku złożenia zamówienia za pomocą karty debetowej lub kredytowej, kwota zostanie zwrócona na tę kartę debetową lub kredytową w ciągu 5 do 7 dni roboczych.


  • Zmieniono moją kartę kredytową / debetową lub wygasła. Czy mogę wtedy otrzymać zwrot pieniędzy?

Obowiązkiem naszej Firmy jest przetwarzanie wszystkich zwrotów zgodnie z oryginalną metodą płatności stosowaną przez klienta przy składaniu zamówienia.

Nie ma znaczenia, czy karta płatnicza wygasła, czy nie, lub anulowałeś lub zamknąłeś swoje konto. Jest rzeczą typową, że refundacja jest automatycznie przetwarzana na to samo konto, klient może zostać poproszony o inne informacje pochodzące z zamówienia.

Jeśli nie będzie to możliwe, nasz zespół obsługi klienta podejmie odpowiednie ustalenia.


  • Jak otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli mój produkt zostanie zwrócony w okresie odstąpienia od umowy, tj. W ciągu 14 dni?

Zgodnie z przepisami, mieszkańcy UE mają prawo do odstąpienia od transakcji zakupu w ciągu 14 dni, po dniu, w którym otrzymano zakupiony produkt.

Jeśli klient chce zwrócić produkt, który był objęty większym zamówieniem, zostanie mu zwrócony wraz z opłatą za dostawę

Jeśli klient chce zwrócić wszystkie produkty z zamówienia, otrzyma zwrot pieniędzy wraz z odpowiednimi kosztami dostawy na produkt i poniesioną opłatą za dostawę Jeśli przedmiot zostanie odebrany od klienta, mamy prawo do odzyskania kosztów odbioru od klienta.


  • Zwrot pieniędzy nie został mi wysłany. Co powinienem zrobić?

Należy skontaktować się z nami w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy.

Status zwrotu zostanie potwierdzony, a klient otrzyma numer referencyjny dotyczący zwrotu pieniędzy, z którego bank może skorzystać w celu prześledzenia płatności.

Zwroty, które zostaną zwrócone lub odrzucone, zostaną ponownie wysłane przelewem bankowym.


  • Naprawa uszkodzonego lub wadliwego towaru?

W ramach okresu gwarancji każdy klient ma prawo zgłosić towar do reklamacji i oczekiwać jego bezpłatnej naprawy lub wymiany na nowy pozbawiony wad. W przypadku kiedy okres gwarancji upłynął klient może zamówić usługę płatną po wcześniejszej konsultacji z naszym doradcą. Produkt wysyłany do serwisu bezwzględnie musi posiadać prawidłowo wypełniony protokół serwisowy ( załącznik poniżej ).